Dviejų vagų bulvių kombainas EVO 290
Šone traukiamas 2-jų vagų, 9-ių t. kombainas maksimaliam našumui
Bulvių kombainas EVO 290 logiška pasiteisinusios SE kombainų serijos evoliucija. SE principas į vieną veiksmą apjungia žemės sijojimą, bulvių transportavimą ir bulvienojų atskyrimą. EVO 290 Airsep modelis pirmas pasaulyję bulvių kombainas su unikalia patentuota AirSep separavimo technologija kurios pagalba atskiami akmenys ir drėgni grumstai. Kartu su Speedtronic, kombainas gali ženkliai sumažinti reikalingų dirbti ant kombaino žmonių skaičių ar net leisti visiškai jų atsisakyti. Triratė važiuoklė TriSys dėl tolygesnio svorio pasiskirstymo saugo dirvą nuo suslėgimo ir užtikrina gerą stabilumą iškraunant gigantišką 9-ių tonų bunkerį. Maksimaliam pravažumui užtikrinti galima užsisakyti visų trijų ratų hidraulinę pavarą.
Tinkamas ne tik bulvėms
Priklausomai nuo išsėjimo ar pasodinimo būdo (į vagas, eiles, plokščias vagas ir t.t.) daržovės tokios kaip morkos, salierai ar burokėliai taip pat gali būti nukasti.


AirSep – Separavimas oro srautu
Inovatyvus AirSep naudoja oro srovę pirminiam šiukšlių atskyrimui nuo bulvių
Unikalus veikimas
Dėl efektyvus akmenų ir šlapių grumstų atrinkimo oro pagalba galima sutaupyti daugiau nes nereikia žmonių darbo prie inspekcinio stalo


Trijų ratų pranašumas
Naudojant naują triratę važiuoklę vadinama “TriSys” sąlyčio su dirvos paviršiumi plotas padidėja 65% lyginant su įprastais kombainais. Visų trys ratai yra vairuojami standartiškai, papildomai galima užsakyti visų jų hidraulinę pavarą
VarioDrive: pagrindinio transporterio greičio belaipsniškas keitimas
Belaipsniškai keičiamo greičio pagrindinių transporterių pavara pasitarnauja įvairiose kasimo sąlygose. Pavara gali būti nepriklausoma nuo traktoriaus kardaninio veleno sūkių ir užsikišimo atveju gali būti reversuojama.


Didžiausias bulvių kombainas savo klasėje
EVO 290 yra pirmas kombainas turintis 9 tonų bunkerį. Didesnis našumas ir sumažinta dvigubo važiavimo pilnu bunkeriu rizika ilguose laukuose
Bunkerio iškrovimas kasimo metu
Patentuotas iškrovimo 5.5 t. talpos bunkeris su reversuojamu bunkerio dugno transporteriu leidžia nestabdyti kasimo iškraunant bulves į priekabą. Lyginant su įprastiniais bunkeriais, kasimo našumas padidėja nuo 20 iki 30%.

Privalumai
- Derliaus išsaugojimas
Pagrindiniai transporteriai su giliai diržo įdubose paslėptais virbais
Mažesni kritimo aukščiai per visą bulvių kelią kombaino transporteriais apsaugo jas nuo sudaužymų
Lenkti antro pagrindinio tranporterio virbų galai apsaugo bulves nuo trynimosi į kanalo šonus
Švelnus patekimas į bunkerį dėl žemo kritimo aukščio
Švelnus bunkerio dungno transporteris su kišenėmis užtikrina efektyvesnį iškrovimą
Apsaugotos bulvės bunkerio iškrovimo metu, galima papildomai užsakyti bunkerio iškrovimo piltuvą dar didesnei apsaugai nuo sužalojimų kraunant į medines dėžes
- Didelis našumas ir separavimo efektyvumas
AirSep: patentuotas akmenų ir grumstų separavimas oro srovės pagalba
VarioDrive: Belaipsnė nepriklausoma pagrindinių transporterių transmisija
Ilgas pirmas pagrindinis transporteris efektyviam sijojimui
Paėmimo transporteris efektyvesniam sijojimui
2-o pagrindinio transporterio plotas 20% didesnis nei SE 260 kombaine.
Bulvienojų atskyrimas nuo bulvių su plačiu bulvienojų transporteriu vyksta per visą transporterio ilgį su minimaliais kritimo aukščiais
1-as separatorius: Ežinis transporteris su trigubu volu atskiria žemes ir smulkias žalienas
2-as separatorius “ClodSep”: Ežinis transporteris su belaipsniškai reguliuojamu pirštiniu transporteriu efektyviai atskiria žemes ir smulkias žalienas.
2-as separatorius “EasySep”: Ežinis transporteris su dvigubu ištraukimo volu
Bunkerio užpildymo automatika padidina bunkerio talpą
9 t bunkerio talpa: Ženkliai sumažina pakartotiną užvažiavimą esant pilnam bunkeriui
NonStop bunkeris: Patentuotas iškrovimo 5.5 t. talpos bunkeris su reversuojamu bunkerio dugno transporteriu leidžia nestabdyti kasimo iškraunant bulves į priekabą. Lyginant su įprastiniais bunkeriais, kasimo našumas padidėja nuo 20 iki 30%.
- Važiuoklė
TriSys: Trys ratai mažesniam dirvos suslėgimui
Papildomai pasirenkama hidrostatinė visų trijų ratų pavara su didelio posūkio kardanais užtikrina dar didesnį pravažumą
Didelio tūrio radialinės padangos mažiau slegia dirvą
- Patogus darbas
“Speedtronic” Nuo srauto ir traktoriaus važiavimo greičio priklausoma, pilnai automatinė pagrindinių transporterių greičio valdymo sistema
“SpeedtronicSep” Nuo srauto priklausoma, pilnai automatinė separatorių ir inspekcinio stalo greičio valdymo sistema palengvina operatoriaus darbą ir padidina kasimo našumą
“Visual protect”: Automatiškai rodo vaizdą iš kamerų kur stebima kritinė situacija (pvz. Separatoriaus užsikišimo grėsmė) ir laiku perspėja operatorių ir leidžia imtis prevencinių veiksmų
ISOBUS valdymo pultas CCI 800 arba CCI 1200 su intuityvia valdymo sąsaja GDI ir diagnostikos galimybe dideniam valdymo komfortui
MemoryContol: specifinių kasimo nustatymų išsaugojimui ir atkartojimui
- Universalumas
Galima papildomai užsakyti greitai keičiamą paėmimo iš windrow kederį uždelstam derliaus paėmimui arba dviejų fazių kasimui
Priklausomai nuo pasodinimo/pasėjimo būdo galimi priedai leidžiantis nuimti ir kitų daržovių derlių
Specifikacija
Standartinė kombaino komplektacija ir techniniai parametrai
Techniniai duomenys
EVO 290 AirSep
- Šone traukiamas iškasimo kederis su traukiamais spyruokliniais diskais
- Grąžulo prikabinimas po kardaniniu velenu
- Hidraulinis grąžulo vairavimas su automatiniu grįžimu į centrinę padėtį
- Hidraulinė atraminė koja
- Automatinis slėgio į vagą reguliavimas
- Pagrindinio kanalo plotis 1500 mm
- Pirmo pagrininio transporterio tarpas 28, 32, 35, 40, 45 arba 50 mm su sujungimo spynomis
- Nerudyjančio plieno kanalo plokštės
- Antro pagrindinio transporterio tarpas 28, 32, 35, 40 arba 45 mm
- Pirmo transporterio kratymo mechanizmas reguliuojamas per valdymo pultą
- Bulvienojų transporteris su grandikliu (tarpas tarp menčių 220 arba 280 mm)
- Nuosava hidraulikos Sistema separatorių pavarai
- 1-o ir 2-o separatoriaus, bei 2-o pagridnio transporterio praslydimo kontrolė
- Pirmo separatoriaus nutraukimo volo reguliavimas per valdymo pultą
- Dviejų pirštinių transporterių greičio keitimas per valdymo pultą (ClodSep separatorius)
- 1-o ir 2-o separatoriaus greičio keitimas su valdymo pultu
- Šiukšlių transporterio greičio keitmas nepriklausomai nuo inspekcinio stalo (ClodSep separatorius)
- Platformos abiejose rūšiavimo stalo pusėse
- Paskutinis transporteris su ultrasonic sensoriumi
- Bunkerio talpa 9000 kg.
- Bunkerio iškrovimo aukštis 4450 mm
- Automatinis bunkerio užpildymas su automatiniu paskutinio transporterio aukščio keitimu bei užpildymo optimizavimu
- Dviejų greičių bunkerio iškrovimas
- Operatoriaus perspėjimo sistema
- Trijų ratų važiuoklė “TriSys” užtikrina maksimalia apsaugą nuo dirvos suslėgimo
- Ratai 710/50-30.5
- Hidraulinis ašies vairavimas
- Automatinis ašies centro vairavimas ir automatinis kombaino išlyginimas
- ISOBUS valdymo pultas CCI 800
- ISOBUS
- MemoryControl
- Telemetrijos įrenginys “GRIMME SmartConnect”
Išmatavimai:
Ilgis 12000 mm
Plotis 3300 mm
Aukštis 3990 mm
Svoris su bazine įranga, be bulvių: 14000 kg.
Leistinas maksimalus svoris: 17000 kg.
Prijungimas prie traktoriaus
Žemas grąžulas
Pavara
Kardaninio veleno sūkiai: 540 / 1000 aps.min
Pagrindiniai transporteriai
1-o pagrindinio transporterio plotis: 1500 mm
2-o pagrindinio transporterio plotis: 1700 mm
1-o pagrindinio transporterio sijojimo plotas: 4,8 m2
2- pagrindinio transporterio sijojimo plotas: 4,2 m2
Separatoriai
Bulvienojų transporterio plotis: 1700 mm
1-o separatoriaus plotis: 1500 mm
2-o separatoriaus plotis: 1300 mm
Inspekcinis/atrankos stalas
Plotis: 915 mm
Šiukšlių transporterio plotis: 400 mm
Žmonių kiekis: 3+3
Bunkeris
Talpa: 9000 kg
Iškrovimo aukšis: 4450 mm
Ratai
Ratų kiekis: 3
Ratai: 710/50-30.5
Važiuoklė ir pavara
Pneumatiniai stabdžiai
Transportinis greitis: -40 km/val
Reikalavimai traktoriui
Galia (min.): 150 kW
Tepalo srautas: 80 l/min
Reikalingas laisvas grįžimas
Reikalingos hidraulinės poros (dvipusės) -1
ISOBUS
ISOBUS pajungimas kabinoje: 1
Leidžiama grąžulo apkrova – 4000 kg.